منتديات الابداع والتميز
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

غزة تثتغيث فهل من مغيث

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جميله

كاتب الموضوعرسالة
الصقر

نكت جميله Empty
مُساهمةموضوع: نكت جميله   نكت جميله I_icon_minitimeالأربعاء يوليو 23, 2008 7:31 am

· صعيدي مع خطيبته في الكازينو انقطعت الكهرباء. قالتله: يالى بقى أنتهز الفرصة. قام هرب من غير ما يدفع الحساب.

· صعيدي قالوله بكره عيد الحب قال: يوووه أيه الورطة دي! وده صلاته أزي.

· بيقولك مرة فأر ماشي مع خطيبته في الغابة وفجأة لقى الأسد، فحب يعمل راجل قدام خطيبته فراح للأسد قاله: أنت حيوان. الأسد رد قاله: أنت بتشتمنى أنا؟ رد الفأر وقاله: أيوه بقولك أنت. ومشي الفار وروح خطيبته لبيتها. وهو راجع قابله الأسد قاله: أنت كنت بتشتمني أنا يا فااااار؟ قاله: لا والله هو أنا أقدر؟ ده أنت ملك الغابة هو حد يقدر يشتمك؟ أنا أسف وهات راسك أبوسها. طلع الفار على رأسه عشان يبوسها فلقى خطيبته معديه. فقال للأسد: أدوس على دماغ أمك دلوقتي؟.

· بيقولك مرة واحد قرر يرشح نفسه رئيس الجمهورية، مسكوه بتوع أمن الدولة وقالولوا أنت عبيط ولا أي؟ قالهم هو شرط؟.

· مرة اثنين بلدياتنا في الجيش فالصول بيسأل الأول: أيه ده؟ قال له: البندقية يا فندم، قال له: بندقية أيه يا هريدي دي وطنك دي أمك، فراح للعسكري التاني قال له: أيه دي؟ قال له: دي أم هريدي يا فندم.

· مرة واحد بلدياتنا وقع في حفرة نزلولوا حبل طلع مخنوق.

· مرة واحد راح السودان بالليل ملاقاش حد.

نكت جميله
صفحة 1 من اصل 1